درباره ایران آنکارا
مجموعه ما با هدف کمک به هم وطنان برای دریافت هرچه آسان تر ویزا شکل گرفته و در ترکیه با نام “ایران آنکارا” و در ایران با نام “نیلگام سفر آلما” به ثبت رسیده است. از آنجائیکه ارائه درخواست به سفارتخانه هایی که در حال حاضر در ایران کنسولگری ندارند، با دشواری های بیشتری همراه است؛ این مجموعه بیشتر تمرکز کار خود را بر روی کشورهای بریتانیا، کانادا و ایالات متحده امریکا قرار داده است. هرچند که دریافت ویزای امارات نیز از قدیم در دستور کار ما بوده و اين بخش در حال حاضر با نام آلما توريسم در حال فعاليت است.
جستجو

تورکانادا (۲)

وینی پگ، ادمونتون و چمن‌زاری زیبا

سفر با قطار برایم بسیار رمانتیک است. همان موضوعات را می‌توان درباره دیدن چمنزارها هم بیان کرد. می‌توان رفتار و شخصیت افرادی که در سفر به کانادا ملاقات کردیم به حدی باارزش بود که قیمت ندارد. ما به همان روح تازگی پی بردیم، غذاهای محلی خوردیم و اثر هنری دیدیم که ساعت‌ها به آن خیره شده بودیم. بازارها و کشتزارهای هموار، طلوع خورشید و معماری نوین وینی پگ، میخانه‌ها و مغازه‌های کوچک و مغازه دارهای خوش‌برخورد- پس از بازگشت از این سفر واقعا احساس سرزندگی و آرامش می‌کردیم……و تا مدت ها به تعطیلات دیگری نیاز نداشتیم.

جزیره پرنس ادوراد

پرنس ادوارد

من در سال گذشته بیش از حد درگیر کسب‌وکار بودم و به خانواده قول یک تعطیلات خانوادگی خوب در تابستان را داده بودم. ما چیزهای زیادی درباره دریاهای دلربای کانادا شنیده بودیم و در سفر به کانادا تصمیم گرفتیم تا شانس خود را در جزیره پرنس ادوارد امتحان کنیم. به جای گذراندن تابستان درخانه، به جایی رفتیم که همه می توانستند خوش بگذرانند. سواحل عظیم و تپه‌های هموار، روستاهای مهمان‌نواز و کلبه‌های راحت، جزیره پرنس ادوارد دقیقا چیزی بود که ما برای بازکردن خلق و خوی و گرد هم بودن به آن نیاز داشتیم. بچه‌ها عاشق بیرون کشیدن حیوانات دریایی از خلیج بودند و من و همسرم از تماشای آن‌ها لذت می‌بردیم.

قایق‌سواری در ناهانی

ناهانی

ما در یک چشم به هم زدن از راحتی جهان مدرن خداحافظی کردیم و به سمت مناطق شمال غربی، دقیقا ناهانی پرواز کردیم. مطمئنا ما مردم شهر نشین هستیم اما اگر خواهان آزادی و طبیعت باشیم، ناهانی بهترین مکان برای گذران یک دوره مفرح است. دیدن رودخانه های خروشان و صخره های بلند که بسیار هیجان انگیز بود، در ناهانی عادی به نظر می رسید. به همین خاطر در آنجا برای غذا خوردن و کمی و شنا توقف کردیم. هیچ یک از ما هرگز تا این حد به طبیعت بکر نزدیک نبوده و تا آن زمان هرگز طبیعت را مثل خانه خود نمی دانستیم.