اقامت امارات با ثبت شرکت

اقامت کشورهای اروپایی

دریافت وقت سفارت

خدمات نیلگام سفر

وقت مشاوره

ارائه مشاوره حضوری و تلفنی، و پیشنهاد بهترین روش ها

Calendar

پذیرش تحصیلی

دریافت پذیرش تحصیلی از معتبرترین مراکز آموزشی دنیا

Hotel

وقت سفارت

دریافت وقت سفارت کشورهای آمریکا، انگلیس، استرالیا و…

پیکاپ

پیکاپ بیش از 40.000 پاسپورت در سال با پروازهای منظم هفتگی

Passport

ویزا

دریافت ویزای اروپا و حوزه شنگن، کانادا، استرالیا، انگلیس و..

اخذ اقامت

دریافت اقامت کانادا و اروپا و دریافت تابعیت دومینیکا

روزی، روزگاری، مریخ!

گروه شرکت‌های نیلگام در تابستان ۱۴۰۱ حامی مالی و معنوی مجموعه کمدی «روزی روزگاری مریخ» شد. «روزی روزگاری مریخ»، داستان انسان‌هایی است که از زمین به مریخ مهاجرت کرده‌اند و در کنار مریخی‌ها زندگی می‌کنند. البته که مهاجرت به مریخ هم سختی‌های خودش را دارد! شعبه نیلگام در مریخ به مهاجران کمک می‌کند بدون دردسر به مریخ یا سیاره‌های دیگر مهاجرت کنند! هماهنگی فضای داستان با فعالیت مجموعه نیلگام، ترکیب جالبی ساخته است که امیدواریم برای بیننده جذاب باشد.

مانده تا اعلام نتایج لاتاری 2025

2740
ویزای موفق در سال
1570
آژانس همکار در سراسر ایران
40000
بیش از 40,000 پیکاپ پاسپورت در سال
15
بیش از 15 سال سابقه درخشان

چرا نیلگام؟

پشتیبانی قدرتمند

همکاران ما در مرکز تماس و پشتیبانی آنلاین نیلگام، به صورت مستمر در خدمت شما هستند. پشتیبانی نیلگام به تمام سوالات شما پاسخ میدهد و همواره برای کمک به شما حاضر است.

زمان و هزینه کمتر

خدمات مکمل نیلگام، به صرفه‌جویی در زمان و هزینه کمک میکند. برای مثال رزرو ۳ پرواز اختصاصی در هفته به ترکیه برای پیکاپ پاسپورت، نیلگام را به مرجع مطمئنی برای خدمات پیکاپ تبدیل کرده است.

رضایت مشتریان

بسیاری از همراهان نیلگام، مشتریان قدیمی هستند یا توسط مشتریان قدیمی معرفی شده اند. رضایت بالای مشتریان از خدمات مجموعه نیلگام، مهمترین هدف و مایه افتخار ماست!

خدمات جامع و باکیفیت

نیلگام تمام مراحل را پیش میبرد! از دریافت و تحویل مدارک درب منزل تا ترجمه و پرداختهای ارزی توسط شرکت، خدمات نیلگام به شما کمک میکند با صرف کمترین زمان و هزینه، بهترین نتیجه را بگیرید.

سفر بی‌دردسر!

دریافت پاسپورت دومینیکا

از طریق سرمایه گذاری

با دریافت پاسپورت دومینیکا، میتوانید بدون
نیاز به ویزا به بیش از 146 کشور دنیا سفر کنید

برخی از مراجعه کنندگان ما

آخرین مقالات

خدمات مسافرتی | موسسه مهاجرتی

خدمات مسافرتی
اگر می خواهید تا در آینده ای نزدیک، ویزای یکی از کشورهای معتبر دنیا را گرفته و به آن کشور سفر کنید، اما دارای تجربه کافی برای انجام اموری نظیر رزرو وقت سفارت، آماده سازی مدارک، تکمیل و ارسال فرم درخواست ویزا و موارد این چنینی نیستید، پیشنهاد ما به شما، استفاده از خدمات تخصصی یک دفتر مهاجرتی معتبر است.
شرکت خدمات مسافرتی و موسسه مهاجرتی نیلگام یکی از شرکت های فعال در زمینه خدمات ویزا و اخذ اقامت کشورهای معتبر و مطرح دنیا است که دارای بیش از 15 سال سابقه موفق خدمت رسانی به ایرانیان عزیز بوده و انواع خدمات تخصصی ویزاهای توریستی، مهاجرتی و اخذ اقامت را به مشتریان محترم ارائه می دهد.
به طور کلی، خدمات متنوع مسافرتی موسسه مهاجرتی نیلگام به 3 دسته اصلی خدمات ویزا، خدمات اقامت و پیکاپ ویزا تقسیم می شود.
خدمات ویزای موسسه مهاجرتی نیلگام شامل اخذ وقت سفارت و دریافت انواع ویزای توریستی کانادا، ویزای توریستی انگلیس، ویزای توریستی شینگن نظیر ایتالیا، فرانسه، آلمان، هلند و ویزای کشورهایی مانند ژاپن و استرالیا می شود.
اگر آنچنان با خدمات پیکاپ ویزا دفتر مهاجرتی نیلگام آشنا نیستید، به طور مختصر باید بگوییم که برخی از سفارت ها نظیر کنسولگری کانادا دارای شعبه فعال در داخل ایران نیستند و شما باید برای انجام انگشت نگاری و اخذ برچسب ویزا به یک کشور واسط نظیر ترکیه، ارمنستان و امارات سفر کنید.
اگر بعد از انگشت نگاری بیومتریک، مایل به مراجعه مجدد به کارگزاری ویزا و صرف زمان و هزینه مضاعف برای سفر به کشوری دیگر نیستید، می توانید از خدمات سریع و موثر پیکاپ ویزای موسسه مهاجرتی نیلگام در این زمینه استفاده کنید و بدون نیاز به سفر، پاسپورت و برچسب ویزای خود را در داخل ایران تحویل بگیرید.
موسسه مهاجرتی
خدمات تخصصی شرکت مهاجرتی نیلگام تنها به دو فاکتور اشاره شده در بالا محدود نشده و شامل خدمات گسترده اخذ تابعیت و اقامت، سرمایه گذاری، کارآفرینی، مهاجرت کاری و اخذ پذیرش و ویزا تحصیلی به کشورهای معتبر دنیا می شود.
به طور خلاصه، خدمات اقامت دفتر مهاجرتی نیلگام شامل موارد زیر می گردد:
. خدمات ویزای 189 استرالیا (ویزای کار و اقامت استرالیا)
. ثبت و انتقال شعبه کسب و کار به کانادا با روش IMP
. خدمات مهاجرت نیروی کار تخصصی و اقامت دائم کانادا از جمله برنامه های اسکیل ورکر فدرال، نامزدی استانی
. برنامه ویزای اسپانسرشیپ کانادا و اقامت این کشور
. خدمات اخذ اقامت کشور فرانسه از طریق روش تمکن مالی در این کشور
. اخذ اقامت کشور دومینیکا از طریق طرح سرمایه گذاری جهت دریافت تابعیت این کشور
. اخذ اقامت امارات از طریق ثبت شرکت در این کشور
. اخذ اقامت کشور یونان از طریق دو روش تمکن مالی و خرید ملک در این کشور
. دریافت اقامت با استفاده از فرصت های شغلی و اعزام نیروی کار به اروپا نظیر آلمان و رومانی و استرالیا
. اخذ پذیرش و ویزاهای تحصیلی در مقاطع مختلف تحصیلی اعم از مدارس و دانشگاه ها در تمامی مقاطع کالج، لیسانس و فوق لیسانس از مراکز آموزشی معتبر طرف قرارداد نیلگام

چه قصد خرید ملک و یا سرمایه گذاری در بخش تجاری را داشته باشید و یا مایل به انجام کار تمام وقت تخصصی و یا عمومی در کشوری خارجی باشید، چه دارای مهارت های کارآفرینی و مدیریتی باشید و قصد اخذ اقامت دائم از طریق طرح اسپانسرشیپ و یا تمکن مالی را داشته باشید، در هر حالتی و به اقتضای نیاز شما، موسسه مهاجرتی نیلگام در خدمتتان خواهد بود.
البته امکان انجام تمامی امور ذکر شده به صورت شخصی وجود دارد، اما چنانچه دارای اطلاعات و تجربه کافی نیستید، به شما توصیه می کنیم که با استفاده از خدمات تخصصی و مشاوره دفتر مهاجرتی نیلگام ، شانس موفقیت پرونده خود را بالا برده و در کمترین زمان، بهترین نتیجه را کسب کنید.
شما این امکان را دارید تا با تماس با کارشناسان مجرب موسسه مهاجرتی نیلگام ، از خدمات مشاوره و ارزیابی تخصصی ما بهره مند شده و به تناسب نیازها و شرایط خود، از خدمات اخذ ویزا، مهاجرت و دریافت اقامت کشورهای معتبر دنیا در دفتر مهاجرتی نیلگام استفاده نمایید.