درباره ایران آنکارا
مجموعه ما با هدف کمک به هم وطنان برای دریافت هرچه آسان تر ویزا شکل گرفته و در ترکیه با نام “ایران آنکارا” و در ایران با نام “نیلگام سفر آلما” به ثبت رسیده است. از آنجائیکه ارائه درخواست به سفارتخانه هایی که در حال حاضر در ایران کنسولگری ندارند، با دشواری های بیشتری همراه است؛ این مجموعه بیشتر تمرکز کار خود را بر روی کشورهای بریتانیا، کانادا و ایالات متحده امریکا قرار داده است. هرچند که دریافت ویزای امارات نیز از قدیم در دستور کار ما بوده و اين بخش در حال حاضر با نام آلما توريسم در حال فعاليت است.
جستجو

گردش در تورنتو

صبح روز سوم تور تفریحی در تورنتوی کانادا، ما با احساس یک کودک پنج ساله در صبح کریسمس از خواب برخواستیم، حتی بهتر از آن. آن روز، روز تقدیر از قهرمان نیمی از مردم جهان، وین گرتزکی بود. ما بی‌صبرانه منتظر بازدید از منطقه دیستیلری بودیم. این منطقه، آنطور که مردم محلی می گفتند پر از مغازه های و رستوران های دیدنی و ساختمان هایی با معماری سنتی بود که در downtown تورنتو واقع شده است. بعد از بازدید از این منطقه و امتحان کردن انواع و اقسام خوراکی ها، بعدازظهر برای دیدن از گالری‌ها و پاسیوهای هنری به سمت آب برگشتیم.

در شهر تورنتو برای هر ملیتی، یک محله وجود دارد. در این شهر محله یونانی‌ها، محله کره‌ای‌ها، محله پرتغالی‌ها، ایتالیای کوچک، هندکوچک و حتی دو محله چینی وجود دارد. ما در مسیر خود از همه این محله‌ها غذاهایشان را امتحان می‌کردیم و خرید کردیم. پس از اینکه به جزیره تورنتو رسیدیم برای یک استراحت و تمدد اعصاب کوچک، به دوچرخه سواری در راستای ساحل پرداختیم. این‌کار برای حفظ سرزندگی و آمادگی برای شب تورنتو ضروری بود. پس از آن ما به تفریح در تئاتر جرج ایگناتیف پرداختیم که بخشی از فستیوال فرینج تورنتو بود. ما از زنی شنیدیم که به دوست خود می‌گفت زولاندر (یک کمدین معروف آمریکایی) در اواخر آن شب در آن حوالی اجرا دارد، بنابراین، ما هم به آنجا رفیتیم، واقعا چه کسی می‌تواند در مقابل زولاندر مقاوت کند؟